woensdag 20 juni 2012

Lieselotte is tired of wearing her Converse shoes...

Hellowww everybody...
Because I ripped my ligaments on the 25th of May (See here) I'm still unable to wear most of my shoes... (read almost all!) :-(
With a brace around my ankle, I can only fit into my converse shoes... I normally really like them but after so much time... I'm definately in for some variation! ;-)


Hallo iedereen...
Omdat ik op 25 mei mijn ligamenten in mijn voet scheurde (Kijk hier) , kan ik nog steeds niet in de meeste van mijn schoenen... (Lees bijna allemaal!) :-(
Met een brace rond mijn enkel, kan ik eigenlijk alleen in mijn Converse All Stars... Normaal gezien vind ik dat een leuk paar, maar nu kan ik zeker wat variatie gebruiken! ;-)

XOXO
Lieselotte
The ones I have a love/hate thing with... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten